Virtuális projekt megbeszélés

A magyarországi kurzust átmenetileg fel kellett függeszteni, szintén a vírushelyzet miatt, így szükség volt a kurzus lezárásával kapcsolatos tevékenységek átütemezésére is. A kurzusnak a magyar pedagógus továbbképzési rendszerben történő akkreditációjának előkészítése folyamatban van, és a továbbiakban a partner országoknak is tervet kell kidolgozniuk a kurzus hasznosítására a saját országukban.

Szó esett a tanulói kurzus megtervezéséről és lebonyolításáról is, amelynek folyamatleírását az olasz partner készíti el. Az elképzelés szerint ajánlott a tanulói kurzust 30 órásra tervezni, amiből 5 óra a saját, szabad keret terhére, 10 óra az órarend szerinti leckékbe beépítve, 15 extra óra online, vagy délutáni foglalkozás keretében valósul meg. A tanulói képzésnek legkésőbb a következő tanév 2. félévének kezdetére kell befejeződnie (2021. január 22.).

Döntés született arról is, hogy a partner magyar oktatási intézmények a következő témákat dolgozzák majd fel a tanulói kurzusban:

  1. BGSZC – logisztikai képzésbe integrált informatika (pl. kimutatás készítés)
  2. Öveges – kereskedelem
  3. Öveges – informatika
  4. SZÁMALK – pedagógia, kommunikáció
  5. SZÁMALK – informatikai biztonság.